شناسهٔ خبر: 172697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

واگذاری زمین برای تامین مسکن ۱۹۵ خانوار دارای ۲ عضو معلول و محرومین در استان اصفهان 

محمد کیانی/اصفهان معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۹ قطعه زمین برای تامین مسکن ۱۹۵ خانوار دارای ۲ عضو معلول و محرومین در این استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد کیانی معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار کرد: در استان اصفهان در راستای اجرای قوانین و مقررات همواره تلاش و پیگیری‌های لازم برای تامین زمین جهت مسکن اقشار مختلف از جمله خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول، محرومین و ... به عمل آمده است.  

وی در خصوص واگذاری زمین‌های دولتی در این استان افزود: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، این اداره، در استان اصفهان متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل این اداره‌کل براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.   

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در سال اخیر از سال ۱۴۰۰ لغایت پایان ۱۴۰۲، در استان اصفهان تعداد ۱۵۹ قطعه زمین جهت تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ عضو معلول و محرومین واگذار شده است.  

وی افزود: این میزان زمین برای تامین مسکن ۱۹۵ خانوار است که اراضی در سال ۱۴۰۰ معادل ۳۰ واحد مسکونی، در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ معادل ۱۶۵ واحد مسکونی بوده است.